Vägen från sockerhelvetet.

Sidor: << < (38/45) > >>

hemul:

Det gick jättefort att passera flera nivåer. Tog 3 tror jag första dan och sen 8 eller 9 igår.

Suger appen slut på batterit för dig också? Fick lägga av för att det stod på rött och då hade jag varit ute en timme drygt bara. Tog dem som låg på vägen när jag skulle handla bara.

Det här gillar nog Sorla också. Och holländarn får äntligen nåt där hon kan vara med också.  :whink:

Mynlen:

kollar senare när jg orkar..

Snorkfröken:

Någon snodde en zon av mig men jag tog tillbaka den  :rolleyes:

hemul:

Hade planerat att ta en radda på väg hem från skogen ikväll. Så var det nån jäkel som gick före mig och snodde dem så de blev blockerade. Ville ju inte vänta en halvtimme. Fick 4-5 stycken ivf, men har bara en kvar. Har ny rank också. Är nu Scout Elder.  :lulz:

Men hur är det med batteriet då? För mig är det helt sjukt så fort det tar slut.

Du ska absolut kolla på det sen, Mynlen. Skulle aldrig ge mig på att försöka vinna eller så, men det kan vara kul att leka ett tag om man ändå är någonstans. Gjorde det roligare att åka till City Gross t.ex. Det skojigaste är att man ser alla andra och vad de heter (namnet i spelet alltså). Så man kan sitta hemma och titta på hur de rör sig och snor ens zoner.

Sorla:

Men jobbigt ju att den drar så in i h-vete med batteri! Jag som använder Moves för att räkna steg. Har som mål att ta minst 12000 steg om dagen. Det har inte lyckats en enda dag. Igår blev det dryga 10000. Och då bär jag inte runt mobilen hemma i huset.

Skickat på ett lurigt sätt.

Sidor: << < (38/45) > >>