Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?

Sidor: << < (4/271) > >>

hemul:

Vi sväljer. Och vi springer rätt ofta också, men det har nog delvis andra orsaker.

Jag tror inte på det där att kaffe och te gör att man förlorar vätska. Jag drack i princip uteslutande te förut. Började dagen med två kannor och sen slutade jag aldrig sörpla. Vatten drack jag bara om det inte fanns te. Iofs hade jag mycket mjölk i, men ändå. Jag borde ha dött av uttorkning.

Nu ska jag faktiskt duscha!  :wave:

Ary:

Veckovägning 1

Veckans resultat: -1.8 kg
Nu: -1.8 kg ( 92.0 kg)
Hittills den här månaden: -1.8 kg
Totalt från maxvikt: -14.0 kg

Det här är riktigt skumt, istället för lite upp så formligen rasade jag i vikt. Kanske jag hade mer vatten i kroppen efter närmare en månads systematiskt periodiskt fuskande än jag trodde. Du hade rätt Hemulen inte mycket uppgång, ingen uppgång alls faktiskt. (Hoppas det var ok att jag lånade ditt upplägg annars kan jag ändra, tyckte bara det var enkelt och tydligare att redovisa uniformt.;)

Jag har testat 5:2 förr utan spektakulära resultat, har testat 30 kh om dagen då stod jag still. Håller tummarna för att den här kombon av 5:2, PF, 50-80 kh/dag och motion funkar! Verkar om om jag är oförmögen att ändra bara en sak åt gången.. Flubbet känns lite lösare iaf.  :banana:

hemul:

Wow! Vilken fart!  :clapping:

Så klart, låna på du bara!

Ary:

Oooops den här dagen gick inte ihop sig.  :blush: 30% alkohol, 9% protein, 9% kh och 52% fett. Tot 1840 kcal. Jag kan nog bättre imorgon...  :whink:

hemul:

:lulz:

Sidor: << < (4/271) > >>