Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?

Sidor: << < (3/271) > >>

Ary:

Jag har börjat känna mig törstig igen. Inte så där desperat hypertörstig som när man ätit för mycket socker och salt utan helt normalt.
Är det bara jag som inte blir törstig alls på strikt lchf? Tycker det ofta pratas om att vara törstig hela tiden annars.

Sockermonstret lyser fortfarande med sin frånvaro yay.  :clapping:

Motionsstopp idag pga blåsan på hälen. Smart att gå i 1,5 tim i skor som jag inte haft i 6 mån (har andra skor att slabba till på vintern) I valet och kvalet om jag ska punktera den eller ej.. Någon som vet om den hellre ska läka inifrån?

Mynlen:

Om den inte blivit mindre imorgon kan du punktera. Läka inifrån tror jag inte på, huden har ändå redan lossnat pga fukten därunder. men när man punkterar har man litet mer risk till inflammation.

annars, testa plåster till blåsor. Dom brukar fungera bra också.

jag är sällan törstig, inte heller på lchf.

Ary:

Tack. Det går säkert bra, har ta i trä aldrig varit särskilt infektionsbenägen i så ytliga blessyrer.

Jaha om du inte är törstig i vanliga fall så är det kanske lite svårt att jämföra..    :neutral: Men tack iaf.  :smile:

hemul:

Jag dricker alltid mycket. Har inget minne av att det blev varken mer eller mindra när jag åt jättelite kolisar faktsikt.

Ary:

Jag får i mig en liter - på en bra dag vintertid. Och resten är snabbkaffe men det räknas ju inte sägs det.

Undrar ofta hur de gör som dricker 4 liter om dagen och hur ofta de får springa på toa.  :strut:

Sidor: << < (3/271) > >>