Fetbobba i appformat

Sidor: << < (3/17) > >>

hemul:

Tapatalk is da shit! Särskilt nu när mitt bredband tycks vara nere.

--
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Sorla:

Citat från: hemul skrivet 2012.04.09 - 14:00:43
--
Citat från: Sorla skrivet 2012.04.09 - 08:31:11
--
Funkar inte med Symbian.  :nonono: :thumbdown:

--

Finns det phoner med Symbian?!?!?! Gud vad jag inte vet! Det skulle ju jag ha velat ha då. Gillar inte hur Google tar över mitt liv.

--

Nokia kör det. Men de nyaste Nokiatelefonerna är Windows mobile. Symbian är döende.  :byecry:

hemul:

Hm, jag var visst ute och cyklade. Jag trodde Symbian var en linuxdistro , men nu har jag lärt mig att det är/var ett rent moblilt OS. Konstigt att jag kände igen det öht taget då.

hemul:

Lite uppdatering för intresserade. Det kom en uppgradering av Tapatalk. Nu kan man redigera också. Förhoppningsvis även när man är vanlig medlem, har inte kollat det.

Inställingarna är mer lättåtkomliga nu. Förut måste man backa för att komma tillbaks till startsidan där man väljer vad man ska göra, nu finns en knapp. Det finns också inställningar för smilies och bbCode, men de verkar tyvärr inte ändra läget. De passade också på att byta färger. De är fina, men jag gillar inte när de gör så när man redan vant sig. Dessutom tog uppgraderingen bort mina egna inställningar, som min fina sig som jag hade så stort besvär med. Summa summarum så är det nog en förbättring i alla fall.

Jag är helt såld på detta nu. Därför jag testade när jag var på ICA, lutad mot en frys. Hade nog inte klarad det med browsern där man behöver förstora upp texten och skrolla.

hemul:

Nu kan även snåljåparna testa. Tapatalk är gratis. Åtminstone för en tid, framgår inte riktigt.

To celebrate our 4th year anniversary, Tapatalk app is now completely free. Checkout Tapatalk 2 for Android in Amazon App Store, Tapatalk 4 (Beta) in Google Play, and the original Tapatalk app for iOS is also free in Apple App Store! Another reason to activate Tapatalk on your forum - get them now!

Sidor: << < (3/17) > >>