riktigt gröna saker

Sidor: << < (2/12) > >>

idalinda:

tipset var också att ha skotten i mörket tills de är 2-3 cm långa ( och gulvita i färgen) ,sedan ta dom fram till ljuset.
Men jag har alltid tidigare haft dom på bordet.
Nu åkte dom ovan  fryset och fick en handuk över sig.

Väntar och ser...

Sorla:

Det går inte att länka till fejjan. Ni som vill se har inte Login och Idalinda har inte godkännt er. Men Idalinda. Jag har märkt att bilderna får lagom storlek om man först lägger dem på fejjan.

Ärter är för övrigt en sv mina favvogrönsaker....

Skrivet i Tapatalk

idalinda:

Sorla, hur gör jag då för att överföra bilder från fejan hit?
Jag klickade på bilder där och fick fram bara  en vettig alternativ :" kopiera länkadress"
Men jag undrar ändå tex,  syns mitt namn då på länken när den kommer från face?

och bara för att hemul vill se på gula ärtor på rad så laddade jag tjockt med bilder från mobilen ( min vägrar visa någon alternativ där jag kan bara välja 10 senaste bilderna, utan laddar ner alla 500 som finns i kameran  :angrywife: )

hemul:

Vad händer om du lägger in länken till bilden här då?

Jag burkar ta upp bilden jag vill ha i mobilen och sedan klicka och maila den till mig själv. Tycker det är enklast. Annars kan du väl öppna mobilen som en hårddisk när den är kopplad till USB-porten och bara dra över bilderna, från datorn alltså. Kan jag ivf, men jag är ju inte så mobilvan så det kanske skiljer.

Vi kan också låta forumet krympa bilderna, men jag vägrar.

Sorla:

Jag tror jag har sparat bilderna tillbaka från fejjan. Sen är det en smal sak att lägga upp bilden här som vanligt. Men då har fejjan gjort om bilden så den inte blir  för stor. Jätte smidigt.

Skrivet i Tapatalk

Sidor: << < (2/12) > >>