Affes Julvört

Sidor: << < (3/3)

hemul:

Vad bra! För jag använder mitt mobila så sällan att det skulle vara jättedålig ekonomi att ha två. Det är jättedålig ekonmi att ens ha ett, men jag fick en så billig deal när vi installerade fiber att det skulle bli dyrare för mig att ha nåt korttidsabonnemang bara över sommarn eller så och det känns jäkligt skönt att ha det. Har ju inte mobil heller, så det är bra att kunna skajpa från laptopen om man är ute och rör på sig.

kwidell:

varför har du inte Mobil egentiligen Hemul..  :confused3: är ju skitbilligt om du använder dig av ett kontaktkort... bara ladda på när pengarna tryter.. inga fasta kostnader och inget jobbigt abonemang... själv kör ajg med Comviq kontant.. och har så gjort ända sedan det lanserades för hundra år sedan  :rolleyes: :flirting: jätteskönt och smidigt och bara att ladda när man känner att man har pengar till det..

hemul:

Har inget behov av det. Det är bara i de situationer där man förr använde telefonautomat och de inträffar inte ofta. Men om jag t.ex. ska åka nånstans tar jag med mig netbooken och då kan jag ju skajpa från tåget t.ex.

kwidell:

aha!  :whink: ja då förstår jag det hela.

Sidor: << < (3/3)