Billigt och förhoppningsvis gott kokosmjöl

Sidor: << < (3/27) > >>

hemul:

Jag åt det förut när jag proppade i mig allt som ansågs kunna reglera blodsockret, så jag hade en gammal burk. Nu har jag börjat äta det igen, men bara var tredje dag.  Det beror på D-vitaminet som kräver magnesium bl.a. och vi anses ju allmänt ha låga nivåer + att jag äter en del mjölkprodukter, men inte så mycket som många andra tror jag, och kalk motverkar magnesium. Det här var lägre doserat än det megadosarade TwinLab jag hade innan, så det här kan jag nog ta varje eller varannan dag vilket är lättare. Därför blev det rätt många burkar.

Jag äter det alltså inte mot kramper som många andra. Har aldrig fått det på LC.

Tina:

Bra tips, man skulle kanske betälla lite men jag har inget större behov av att baka.

hemul:

Bakar du aldrig? Jag älskade mina lc-mackor förut, men de blir lätt för många. Bröd fortsätter att vara farligt på det sättet.

Tina:

Väldigt sällan nu för tiden. I början saknade jag mackorna och bakade en del men inte nu längre.

hemul:

Jaha, det skickades i natt ivf. Så i slutet av nästa vecka får jag det nog. Ska bli spännande.

Sidor: << < (3/27) > >>