Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2012.05.24 - 10:00:20 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Avsugning  (läst 168 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 59

Antal inlägg: 18773

Hemsida
« skrivet: 2011.11.21 - 13:40:10 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=J2RwRNCILUQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=J2RwRNCILUQ</a>
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 22

Antal inlägg: 2525

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2011.11.21 - 19:10:00 »

vilken knaskatt!
Loggat

Ekub
Superhero

Smörklickar: 15

Antal inlägg: 1323

« Svara #2 skrivet: 2011.11.21 - 21:57:02 »

:lmao: :lmao:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2011.11.22 - 04:36:09 »

Kan ni fatta varför han gillar den? Det är ju inte som om han slåss med den, han vill ha den kvar bara.

Förresten vill jag ha en sån katt.  :inlove:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 2438

« Svara #4 skrivet: 2011.11.22 - 09:47:30 »

Han tycker nog att det är som när husse eller matte kliar honom under hakan. Fast han kan göra det själv med hjälp att dammsugaren. Oerhört vacker katt! Bengaler är häftiga.

Det roliga är att folk som sitter och googlar på avsugning kommer till den här filmen!  :clapgrin:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2011.11.22 - 09:49:33 »

Jag vill ha en hund och en bengalkatt! Tyvärr är de lika dyra som hundar. Man törs nog inte ha dem ute p.g.a. det, de måste vara stöldbegärlliga. Och jag vill inte ha en innekatt.
Loggat

Sorla

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 2438

« Svara #6 skrivet: 2011.11.22 - 10:01:19 »

Du kanske har tur och hittar en som är halvbengal, eller någon som inte är helt perfekt så den inte går att ställa ut. Det säker i af priset. Fast halvbengaler....det är nog inte lätt att hitta. Om det inte är pappan som är bengal då.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2011.11.22 - 10:16:12 »

Tjuvarna vet nog inte skillnaden.
Loggat

Tina

Smörklickar: 21

Antal inlägg: 2094

« Svara #8 skrivet: 2011.11.22 - 12:45:33 »

Har kompisar som har bengal, häftig katt men rädd för hundar.
Loggat
Nizhoni

Smörklickar: 13

Antal inlägg: 1195

« Svara #9 skrivet: 2011.11.22 - 14:53:16 »

Haha, här är allt sig likt ändå!   :laugh:

Varför vill hemulen inte ha en innekatt? Ut kan den få komma i koppel, precis som en hund? Men det gäller att fixa lite i hemmet så att det blir kattvänligt med roliga hyllor, gångar och annat som katten kan roa sig med. Utekatter lever alldeles för farligt i mitt tycke, framförallt i stan men också på landet (om man nu inte bor väldigt ensligt).
Loggat

"The bitterness of poor quality remains long after low pricing is forgotten!" - Leon M. Cautillo

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.076 sekunder med 22 databasfrågor.