135 kg över havet

Sidor: << < (18/19) > >>

anod:

å här får du en kram av mej med , håll ut !!!
 :bearhug:

MrsMoss:

Va goa ni är´! Jag finns kvar här men orka rinte alltid skriva.

Förra veckan var en total skitvecka när det kommer till mat. Det var typ, LCHF..vad är det?? Mådde skitdåligt av alla kolhydrater och är mer än tidigare helt insatt i vad skiten gör med mig, min kropp, mitt humör, min mage (!!) och allt annat man kan tänka sig. Gick givetvis upp några kilon. Inte kul, men orka hänga läpp för det nu ;-)

Är nu tillbaka på banan sedan söndags, och jag känner mig toppen för tillfället. Visst allt är skit, och jobbigt, men vad kan jag göra åt det just nu? Ingenting. Jag kan bara ta hand om mig, min kropp och ungarna.

Hoppas att det har gått bättre för er, och det kommer en viktupdate på måndag. Hoppas vara tillbaka på min vikt jag var innan jag vräkte förra veckan.

Kram

/LO:

You hang in there!

Ninnan:

Det låter bra; "ta hand om dej själv",  :nod-yes: för det gynnar dina barn också!
Allt har sin tid och allt kan inte bli bra med en gång  :flirting:

idalinda:

Med vanliga dieter gav jag alltid upp när jag hade fallit på något icke-bra ( bullar eller godis) och då
ansåg jag det bevisat att det inte gick och slutade.
Men nu med LCHF, känner jag mig mer snällare mot mig själv.
Att äta " fel" någon dag kostar mycket vätska i kroppen och någon extra kilo, det är klart.
Men sedan är det bara att komma tillbaks till riktig mat, stålsätta sig ett par dygn och må bra vidare.
Hejar på dig! :thumbsup:

Sidor: << < (18/19) > >>