panering

Sidor: << < (2/4) > >>

Tina:

Det måste testas. Jag har fortfarande inte gjort den där kycklingen.

hemul:

Nä, jag menade inte att jag skulle göra det på en gång heller! Hade jag varit nyvaken hade det väl kunnat ha hänt, men nu var jag på väg i säng. :lmao: 

anod:

jaha , å jag som nästan blev stum av beundran inför din nitiskhet  :laugh:

kwidell:

:laugh: Jo även jag uppfattade att du skulle rusa iväg till frysen på direkten Hemul!  :laugh:

nån som har nått vettigt tipps på panering och frityrsmet till just fisk föresten? jag har aldrig panerat fisk själv... vet att mamma gjort det flertalet gånger.. men då jag aldrig varigt speciellt förtjust i fisk så har jag inte brytt mig om det hela!  :redface: däremot så har maken och jag flertalet gånger nu köppt färdigpanerade fiskfileer från findus.  :redface: alltså Inte fiskpinnar, utan fiskfileer. åt pangassiuss i kväll.. i frysen har vi rödspetta och torsk fileer... färdigpanerade... tänkte kolla om de var goda. men då jag blir mer och mer "frälst" utav "River Cottage Filosofin" så känner jag att tiden börjar mogna att prova på det hela själv...

Corny:

Har du aldrig friterat fisk innan, så är väl det bästa att ta ett redan beprövat recept första gången? Självklart menar jag ett sådant med alla kolisar i behåll.  :flirting: Finns ju mängder på nätet, och i vissa kokböcker också. Utifrån det kan du säkert klura ut något eget bra. Du är ju duktig på sånt!  :nod-yes:

Sidor: << < (2/4) > >>