Moncans resa....

Sidor: << < (7/157) > >>

moncaponca:

Kollade närmare på flaskan idag; 2.5mg/2 droppar = 3330% RDI, jupp!
Tog nu så 2 st droppar i ett litet glas vatten och det smakade  :crazy: inte gott.
Ja ja. Idag blir ut och utflykta sig lite med sonens klass......
3 stekta ägg till frukost. Och en balja kaffe med grädde  :lol:
Jag återkommer! :wave:

hemul:

Så det var du som läste fel?  :rolleyes: Fast det står ju så där tokigt på sajten. Nån kanske borde tala om det för dem så folk inte har ihjäl sig. :neutral:

Ja fy, smakar som en kallsup i en simbassäng. Men smaken kan döljas med lite äppelcidercvinger. Försvinner helt. Funkar inte lika bra med annat surt som lime och citron.

moncaponca:

:redface: Ska erkänna att jag hade läst på flaskan men inte reflekterat över det....förrns du tog upp det  :look_down:
Vilken rusch jag fick efter en stund  :shock: Det tog nog 1-1½ timme innan det la sig, jösses.....
Citat från: hemul skrivet 2011.02.02 - 09:29:48
--

Ja fy, smakar som en kallsup i en simbassäng. Men smaken kan döljas med lite äppelcidercvinger. Försvinner helt. Funkar inte lika bra med annat surt som lime och citron.

--
Drack citronvatten en stund efter och då ebbade smaken bort  :smile: Ska testa med äppelcidervinäger imorgon...

moncaponca:

Fastän jag äter helt LCHF, inte gnutta socker what so ever så fortsätter jag samla vatten  :sosad:
Jag har nu sedan jul stadigt gått upp 3 kg, utan motivering. Jag känner att det är vatten för nu börjar även händer och handleder bli svullna  :shake_head:
Kör en dos lugols idag med. Drack vatten igår och gick upp 0.8kg. Jag blir snart hysterisk!!! :guns:
Detta med LCHF är inget nytt för mig utan jag har ätit så här i många år fast mer strikt senaste året.
Vad är det för fel på mig....? :cry:
Ska en semla i lördags på verka så här och i övrigt rätt kost inte ge viktnedgång utan sakta viktuppgång...?  :sosad:

/LO:

Verkar ju klart vara något som inte är som det ska.
Idalinda svullnar av mjölkprodukter...

En tanke - har du möjlighet att dricka riktigt mycket vatten ett par dagar. Ett par liter i alla fall. Utspritt på hela dagen. Det skulle kunna få skjuts på vätskebalansen.

Annars är det läkare som gäller, tycker jag.

Sidor: << < (7/157) > >>