Moncans resa....

Sidor: << < (5/157) > >>

moncaponca:

Var såg du den innehållsförteckningen?? Den såg definitivt skum ut. På flaskan stämmer det i alla fall om det nu är en tröst  :rolleyes:
Jag beställde just den flaskan för jag såg att den var lik alla andra Holistic's varor...på etiketten....

moncaponca:

Ja, jäklar, nu såg jag den också.... Och undrar om det inte står så på flaskan med.... :blink:

moncaponca:

Ja, i alla fal, som jag skrev tidigare - det står så på flaskan med..... Hade inte ens reflekterat över det...  :smile:
Och idag blir en svår jobbig kräks bajs- dag.
Hatar pluggeriet emellanåt. Och så behöver jag åka och handla för att fylla på förrådena och det ser ut som att det är ekande tomt på kontot...väntar in en utbetalning men det vete katten när det blir.....
Doserade till mig (feg som jag är vågade jag inte smaka på Lugol's lösningen  :redface:) 6mg jod....via algtabletterna...
Vi får väl se vad som händer  :crazy: kanske blir något sånt här  :w00t:

hemul:

Kan man verkligen veta hur mycket jod algtabletter innehåller? De måste ha finnas starkare nu förresten. När jag åt det fick man ta en hel näve bara för att komma upp i RDI. Gå över på Lugols du, men starta med lägsta möjliga dos.

moncaponca:

Mja, enligt innehållsdeklarationen står det att 2 st tabletter är RDI, alltså 1.5 mg jod..... Jag tjoffade i mig 8 st... det blir 6 mg.
Alg -Börjes tabletter är det  :smile:

Sidor: << < (5/157) > >>