Moncans resa....

Sidor: << < (3/157) > >>

hemul:

Råkade duscha vågen? Jaja.  :evil_grin:

Sorla:

Citat från: idalinda skrivet 2011.01.31 - 07:27:37
--
Körtel-värdena är en hopplöss historia!
Man må ha alla symptom, men om blodprovet inte visar något, blundar läkarna för allt annat. :mad_roll:

--

Nä, precis! Min stackars mor har mått skit i massa år. NU visade det sig att hon har en körtel som överproducerar hormon, och en som underproducerar. Plus att det tycks vara något tjall på biköldkörteln.  :bang_head: Man ska banne mig vara frisk för att orka vara sjuk!  :angrywife:

Jag tycker du ska be om en second opinion hos en annan läkare, Moncaponca. Och ta med din gubbe som stöd när du gör det.

moncaponca:

Citat från: hemul skrivet 2011.01.31 - 11:29:57
--
Råkade duscha vågen? Jaja.  :evil_grin:

--
Ja, faktiskt  :laugh: förbaskat typiskt  :laugh:
Ja, jag tänkte gå till en annan vårdcentral till och med, blev rekommenderad att gå till den i grannbyn. Min sambo reggade sig där för att på våran kan de inte fylla i en hälsodeklaration för C-kortet, körkortsbehörighet....nä, du skulle han behöva gå till Ladulaas som tar ca 800 spänn för denna tjänst  :eeek: Han har någon töntdiagnos på risk för blodpropp, bara för att han haft en blödning i pannloben i samband med en olycka  :nonono: *djup suck*
Aja, vår egen VC anses innehas av cykelreparatörer så den andra ska alltså vara bättre...vi får hoppas på det....
Fick hem min Lugol's lösning idag. Har gjort en målning på armen, jöss vad snabbt den torkade in...?!
Kan vara värt ett försök...  :flirting:

hemul:

Ta det varligt bara och börja med låg dos.

moncaponca:

Citat från: hemul skrivet 2011.01.31 - 14:07:27
--
Ta det varligt bara och börja med låg dos.

--
Men vad är då låg dos...?
Alg tabletterna som jag tog förr innehåller ju 1.5 mg/2 tabletter och detta var max dagsdos enl rek...osv. Det låter oerhört lågt....

Från det ena till det andra, vilken klåda det blev omedelbart vid applicering av joden, samt vilken jäkla torr hud jag har!
Inge bra..... :neutral:

Sidor: << < (3/157) > >>