Ealina dokumenterar

Sidor: << < (24/25) > >>

hemul:

Du ska fortsätta äta ungefär likadant antar jag?

idalinda:

Grattis, riktigt fina bilder!
Kuvor, självkart, slak figur, klart du ska vara nöjd!

Ealina:

Jorå, det blir fortsättning på samma tema i fortsättningen, såklart.  :thumbsup:

Idag har jag iofs ätit mumsigt surdegsbröd till frukost (fast det är ju rätt ok, egentligen) och efter långa timmar på Bushus (ensam vuxen med de tre sprallingarna :drooljump: ) så blev det hämtpizza på vägen hem (vi har som sagt ingen bil och vi gick liksom förbi på vägen och det var liksom bara det som var det enda vi ville äta till lunch allihop.. - jamen ni hör vad jag hittar på för tankar för att godkänna det hela, haha) 

Well. Jorå.. Såatteh... :whistle:

Middag ikväll blir väl nån köttbit och massa grönsaker som vanligt. Upp på vagnen igen, bara!   :llama:

hemul:

Så det funkar att slarva ibland alltså?

Ealina:

Citat från: hemul skrivet 2012.01.20 - 17:15:45
--
Så det funkar att slarva ibland alltså?

--

Haha, jajjemän!
Och man måste göra det regelbundet med *flinar*

Jo, men allvarligt.
Om jag låter det gå alltför länge mellan mina "mejerifusk" får jag attans ont i magen efter lite mjölk. Men om jag tar lite lite ibland så håller jag det magonda borta. Läste nåt om att det är ett inducerat enzym som är boven bakom ontet?
Gluten försöker jag att inte fuska med, om jag gör det så går jag upp/står stilla i vikt under en vecka eller två innan jag är tillbaka igen. Antar att det beror på att det blir så himlans massa kolhydrater där då som binder vatten och annat bös? Ont i magen får jag även där, men det hör nog till att jag är lite känslig (även sedan tidigare) så det säger ju inte så mycket..

Så den här veckan, efter helgens utsvävningar, försöker jag att inte ta siffrorna på vågen som mer än bara lite kritik. Jag är strax tillbaka igen där jag var.

Sidor: << < (24/25) > >>