Kwidell väger in.

Sidor: << < (4/191) > >>

kwidell:

:nod-yes: det är gott det! .. men jag avhåller mig just nu...  :flirting:

hemul:

Varför det? Du dricker ju gräddmjölk flera gånger om dan. Har du problem med kakao?  :confused3:

kwidell:

det triggar suget efter mörk choklad är jag rädd!  :nod-yes:.. dessutom så tror jag inte det passar med chokladmjölk till kotletter!  :laugh: :flirting:

hemul:

Och då vill du äta en hel kaka? Jaha, då förstår jag. Jag dricker bara vatten till maten. Men jag sparar fett under dan så jag kan få mig en riktig gräddbomb på kvällen. Lite fånigt, men det funkar rent psykoligiskt bättre för mig att vara lite återhållsam och få nåt supersmarrigt sist på dan. Sticker det i väg redan från början är det risk att det fortsätter hela dan. Just nu är det 1 dl grädde och 2 1/2 - 3 dl mjölk. Somnar man gott på!  :lick:

kwidell:

Citat
--
Och då vill du äta en hel kaka? Jaha, då förstår jag.
--
:redface: :nod-yes: :redface:

jag kör med ungefär samma blandning på min gräddmjölk. gott!  :thumbsup: det är väldigt gott att dricka till mat faktiskt. fast jag får nog börja dra ner lite på det också här framöver.. så jag inte överdoserar!  :flirting:.. vill ju tappa lite kilon här också!  :nod-yes:

jo föresten.. nu har här ätits frukost.. eller middag.. beroende på hur man ser på saken!  :flirting:.. nåväl.. maten bestod av rester från kvällen. så det blev två skivor kotlett med sås. vatten och en kopp te att dricka.  :smile: nu borde jag stå mig ungefär till "normal" lunchtid tycker jag!.. lite beroende på om jag sover eller inte.

Sidor: << < (4/191) > >>