/LO

Sidor: << < (3/9) > >>

/LO:

:inlove: :flowers:
Citat från: elocinave skrivet 2008.01.30 - 13:57:13
--
Grattis en gång till från mig förstås också! :yay: :flowers:

Vem var det som tipsade? :cool: :whistle:

--
Ja, undrar vem  :whink: :inlove:
_____

Jag äter, som jag sa, lite mer kolisar än vanligt - frukt t.ex. Idag smakade jag på dotterns makaroner och ketchup  :whistle: (Ja alltså vi åt köttbullar också, men det hade jag egna). De senaste dagarna har jag levt på lite för mycket skräp - lasagne, kyckling- och rislåda, efterrätt (kunde jag ha avstått, men gjorde inte) etc. Jag har varit på konferens/mässa. Känner att jag får sota lite, för jag har ont i huvet, men annars reagerar faktiskt kroppen förvånansvärt lite. Men nu är det åter till ordningen, från imorgon.

Jag mådde illa i början, men det enda jag kunde tänka mig att äta var mosat ägg. Och det duger ju. Ett äpple, apelsin eller lite hallon funkade också. Gjorde en del hallonsmothies.

Så småning om kom jag på att det viktiga var att äta oftare. Man är ju van att inte bli hungrig. Det blir jag inte nu heller, men jag mår illa om jag väntar mina 5-6 timmar mellan målen.
Det var skönt att komma på det. Jag äter inte mer än vanligt totalt, för jag blir mätt fortare. Och än så länge tar ju inte bebben så mycket utrymme, så det kanske är något annat som påverkar.

Jag mår i alla fall bra och växer och frodas i lagom takt.  :thumbsup:

/LO

Léonie:

Grattis /LO!!  :yay: :cheers:

skogsstjrna:

Låter smart att äta mindre och oftare.

/LO:

Idag har jag mätt mig. Jag vill följa min kurva under graviditeten. Är i v 17.

Jag väger 3 kg mindre än när jag började med LCHF för 1,5 år sedan. Magen under naveln, som börjat puta ordentligt är precis lika stor som då. Fast nu är "omgivningen" betydligt slimmare  :lol:

Jag mår bra och känner mig så nöjd (även om jag sitter och njuter mörk choklad i lite större mängd än jag brukar just nu :rolleyes: )

/LO

skogsstjrna:

Vi vill följa dig och din lchf-bebis!  :flowers:

Sidor: << < (3/9) > >>