Baggu - smart shoppingkasse

Sidor: << < (3/9) > >>

kwidell:

de är helt underbara!  :w00t: :inlove:

Tina:

Jag såg en som hade en sådan idag fast den verkade inte lika skön att bära som den här baggu.

kwidell:

det är vanliga små börhandtag på den modellen jag menar.. och Baggy verkar ju vara tänkt att bära mera "över axeln".. så där kan du ha rätt Tina, att baggy e skönare att bära.. beror nog på hur man helst vill bära saker också  :lol:

hemul:

Nu har jag fått den. Den är väldigt smidig och så, men tyvärr är handtagen ännu längre än man får intryck av på bilden. Det gör att påsen inte blir så stor. Skulle inte tro att den rymmer mer än drygt hälften mot en standard ICA-kasse, men jag får väl se. Tror den rymmer mer på bredden än en sån gör, så det kanske jämnar ut sig. Det är lite american style övder den, om man kollat in formen på deras påsar i filmer. Kanske inte så konstigt iom att den är amerikansk. :tongue:

När den ligger hopvikt i påsen kan man vika hela paketet ytterligare en eller två gånger. Så man får definitivt ner den i framfickan på brallorna, även om den kanske blir en bulle.

Jag ska nog ut och provgå med min gröna påse senare. Återkommer med testrapport.

Sorla:

:lol1:

Sidor: << < (3/9) > >>