Bättre än Lumene, Clinoderme eller något ni kan hitta på Kicks

Sidor: << < (7/8) > >>

hemul:

Jag har så svårt att begripa det här. Jag tror jag har konstigt hår på nåt sätt. De gånger jag testat balsam, efter schampo alltså, då har mitt hår varken sett rent ut eller känts rent. Och ni använder balsam som schampo. Vaffö e de så?  :confused3:

Sorla:

Citat från: draken skrivet 2010.10.12 - 00:46:34
--
tror att änglamarks balsam innehåller silikon. :thumbdown:
--

Nä, inte Änglamarks sensibel. Den är ok.  :nod-yes:

Citat från: hemul skrivet 2010.10.12 - 01:46:19
--
Jag har så svårt att begripa det här. Jag tror jag har konstigt hår på nåt sätt. De gånger jag testat balsam, efter schampo alltså, då har mitt hår varken sett rent ut eller känts rent. Och ni använder balsam som schampo. Vaffö e de så?  :confused3:

--

Innan du börjar tvätta ditt hår med enbart balsam krävs det att du tvättar ut eventuella silikoner och mineraloljor. De går inte ur håret med mindre än att du har ett schampo med tvätt-tensider (ett så kallat "sistaschampo"). Sen kan du börja med balsammetoden. När du väljer tvättbalsam är det viktigt att du väljer ett, utan de två ovanstående ingredienserna. Jag kan verkligen rekomendera dig att följa länken och läsa mera.
http://www.lockig.se/node/241

hemul:

:huuh:

Men varför kan jag inte ens använda balsam normal?

Sorla:

Du kanske har ett för tungt balsam? Eller ett balsam med silikoner? Eller för mycket olja i? Till exempel...... :blink:

hemul:

Vet inte. Köpte väl nåt folk sa var bra typ.  :sneaktongue:

Sidor: << < (7/8) > >>