Chokladpudding (typ)

Sidor: << < (2/3) > >>

Corny:

Pratar du om dig och mig, idalinda? Jag har inga problem att låta bli grädde, faktiskt. Men jag gillar att laga mat med det.

Bookia:

Egentligen är jag inte tillbaka. Jag är bara riktigt jävla dum i huvudet. Jag har 2 omtentor inom en vecka, jag har 7 rapporter att skriva och lämna in senast 20e mars, sen kommer 2 ordinarie tentor. Utöver allt detta ska jag hinna läsa ett tjugotal vetenkapliga artiklar och skriva ett projektförslag för exjobbet som börjar andra halvan av terminet.

Så jag borde verkligen inte vara här. Men jag kunde inte hålla mig borta längre.  :inlove:

Ska nog försöka att vara aningen mer engagerad här.  :flirting:

Citat från: Corny skrivet 2010.03.01 - 22:56:49
--
Receptet ger jag 17 i! För jag gillar inte efterrätter speciellt mycket ändå. Men du, Bookia är äntligen tillbaks!  :inlove: Det gör mig så glad, så glad!  :strut: Har saknat dig! Mycket! Välkommen tillbaka!  :flowers:

--

hemul:

Jag tycker också du borde vara här. Det är viktigare än några sketna tentor! :smooch:

Det finns väl omtentor fortfarande?  :ignore:

Corny:

Citat från: Bookia skrivet 2010.03.01 - 23:24:54
--
Egentligen är jag inte tillbaka. Jag är bara riktigt jävla dum i huvudet. Jag har 2 omtentor inom en vecka, jag har 7 rapporter att skriva och lämna in senast 20e mars, sen kommer 2 ordinarie tentor. Utöver allt detta ska jag hinna läsa ett tjugotal vetenkapliga artiklar och skriva ett projektförslag för exjobbet som börjar andra halvan av terminet.

Så jag borde verkligen inte vara här. Men jag kunde inte hålla mig borta längre.  :inlove:

Ska nog försöka att vara aningen mer engagerad här.  :flirting:

--

Vare sig du är tillbaks eller inte, är det trevligt att se dig här!  :heart_throb: Kör hårt med vad du måste göra, och återvänd till oss sen! Vi vill ha dig här!   :inlove: När du är klar med alla tentor och allt, hoppas vi på att se mer av dig!  :lol:

idalinda:

Citat från: idalinda skrivet 2010.03.01 - 22:57:18
--
Folk här skulle bli nog hyperglada av detta ,men vi är nu två vuxna som försöker låta bli grädde ett tag...
Men till Styrmannens födelsedag kanske , på sommaren  :whink:

--

nja, jag syftade inte på dig Corny  :inlove:, utan läget här hemma, att mannen min går inte ner i vikt om man käkar grädde ohämmat.

Sidor: << < (2/3) > >>