Var har de bra köksvågar?

Sidor: (1/4) > >>

hemul:

Jag har just smält min våg på spisen och det luktar apa här.  :puke1:

Nån som vet var de har hyfsade elektroniska vågar till bra pris? Har kollat de vanliga ställena på nätet, men hittar inte mycket. Den gamla köpte jag på Duka, men det är ju borta. Det ska vara en platt en som är lätt att hålla ren.

Det här är den enda jag hittade.
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=54688105

idalinda:

köp en tidnings prenumeration och få en digital våg  :tongue:, så gjorde jag , sorry, ingen hjälp härifrån alls .

Corny:

Att smälta ner vågen var väl dumt?  :crazy:

Måste det vara en platt och digital? Slälv tycker jag ju att såna där "vanliga" vågar med skål är praktiska och bra.

Om nu DUKA har lagt ner, kan du väl kolla Cervera och Åhlens? De har ju ungefär samma utbud som DUKA har.

hemul:

Cervera har inga, ivf inte i nätbutiken. Åhléns vet jag sedan förut har jättedyra vågar.

Ja, måste vara elektronisk så man kan väga noggrannt. Gillar platt för det är lätt att gömma den då.  :nod-yes: Har rätt stort kök, men inga ytor att ha saker stående på.

Hoppades på lite tips för det är så jobbigt att åka runt mellan alla utlokaliserade ställen och leta efter en skitpryl. :inlove:

Vira:

Håll utkik i lidls blad.  Dom har titt som tätt sådana vågar för ca 100 till 150kr. Har själv en som jag köpt där och den väger på 1g.

Sidor: (1/4) > >>