Nån som har skärmaskin?

Sidor: << < (2/5) > >>

anki:

Citat från: hemul skrivet 2009.12.05 - 02:12:16
--
Jag törs inte handla på blocket.  :shy:..........................

--
Kolla ditt närområde så du kan gå/åka dit och hämta grejen så är det ju inte ett dugg farligt. Är det någon som tänker luras så vill den ju inte att du kommer så då säger den att det är sålt!
Anki

Fjällmor:

mmm..det vore nå't till tjälknulen

:inlove:

Nizhoni:

Det går att få till hyfsat tunna skivor av skinkan med tålamod och vass kniv, men det är ju svårt att komma ner i påläggstjocklek. Å andra sidan har jag sett att en del inte ens kan göra tunna skivor med en bra skärmaskin, men det beror nog mest på hur petig man är.  :smile:

Personligen har jag aldrig testat någon billigare skärmaskin så jag vet inte vad de går för, men jag har jobbat i en liten, liten matbutik och bland annat stått i charken och skivat pålägg på beställning, med den skärmaskinen gick det att få till supertunna skivor!

Jag strimlar lösa vitkålsblad med kniv för att slippa dela på huvudet, så jag tillhör nog den petiga skaran.  :blush:

Lisbeth:

Fråga i någon affär om de har den servicen att de skivar ditt kött. Kostar inget att fråga

kwidell:

Nä.. jag tror inte min mor har någon "fin" skärmaskin inte!.. hade inte så mycket pengar när jag växte upp  :shy: men det går att få väldigt tunna skivor på den i alla fall!  :nod-yes:

Sidor: << < (2/5) > >>