Esthers funderingar...

Sidor: << < (57/58) > >>

Sorla:

Citat från: idalinda skrivet 2010.04.20 - 07:24:34
--
Citat från: Sorla skrivet 2010.04.19 - 20:40:30
--
Verkligen skönt!  :cool-beams:

--

kompas Sorla, underbart att det är över !
Du kanske vill behålla ditt årslön nu ? :flirting:

--

Nu var jag inte riktigt med dig idalinda.  :shy: Du får förklara för en mindre bemedlad vad du menade. Det lät snällt i alla fall.  :bearhug: Fast solen var till Esther som mådde bättre.  :clap_jump: Efter regn kommer sol som man så snusförnuftigt kan säga. Och jag gillar att vara snusförnuftig ibland.  :nod-yes:

Min lön? Hmmmm, det ska onekligen bli spännande att öppna lönekuvertet den här månaden, som borde vara utan karenser.  :nod-yes:

Esther, var lite observant på hur du mår nu, efter en sån där resa. Ha koll på feber och sånt. Svärmodern slarvade med en urinvägsinfektion en gång och fick njurbäckeninflammation. Det var inte kul. Blev inläggning och dropp och grejer.  :confused: Inte att leka med alltså.

idalinda:

Sorla : Hon sade tidigare att hon skulle kunna ge sin årslön om kissandet skulle fungera smidigt ... :smile:)
Nu slipper hon det ....

esther:

Nätandet har legat nere en tid, och kommer nog så att göra ett tag framöver. Glädjen över de tvillingbarnbarn som väntades i sommar har bytts i svartaste sorg. Vi kommer aldrig att få leva med dem, men som "änglabarn" finns de för alltid i våra hjärtan.

Kramar till er alla..

Corny:

:bearhug: Vet inte riktigt vad jag ska säga, för det finns inte ord för sådant! En närstående råkade ut för nästan samma sak med sitt barn (plötslig spädbarnsdöd), och det var helt fruktansvärt, så jag kan förstå om ni har det jobbigt nu!

hemul:

Beklagar. Som Corny säger, vad finns det att säga? Du vet väl att vi är här och väntar på dig när du orkar?

Sidor: << < (57/58) > >>