Vaccinationsprogram enligt BVC

Sidor: << < (2/3) > >>

elocinave:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/10/06/Why-You-Should-NOT-Vaccinate-Your-Children-Against-the-Flu-This-Season.aspx

Fjällmor:

ok
Jag kanske missförstod?
Jag trodde tråden handlade om det vanliga vaccinationsprogrammet hos bvc.

Influensavaccin har mina barna aldrig fått tidigare.
Men denna har vi bestämt oss för att ta för att vi har flera astmabarn i familjen och den verkar slå extra hårt mot såna personer. Skälen är flera men detta var det avgörande skälet.

elocinave:

Citat från: Fjällmor skrivet 2009.10.14 - 10:53:59
--
ok
Jag kanske missförstod?
Jag trodde tråden handlade om det vanliga vaccinationsprogrammet hos bvc.
--
Jo, det gjorde den ju. Men svininfluensan är ju också ett vaccin ... äsch, det är jättesvårt alltihopa. Bäst är nog att inte ha barn och leva ett singelliv i ett avlägset skog.

Fjällmor:

skratt!

:lmao:

nu bor jag ju lite avsides i alla fall...

:flirting:

Men visst är det svårt!
Vad gäller autismteorin är jag minst sagt ambivalent. Tänk om... och så vidare... men nu har jag ju inte problemet att min son "insjuknade" i autism efter en spruta som ju detta handlar om. Han var speciell redan i magen.
Och det är ju också så att det florerar en hel massa rykten som vid närmare granskning visar sig vara helt uppåt väggarna. Vissa hävdar att så är fallet med autismteorin. Jag vill minnas (men är inte 100% säker) att jag läst att de som hittade kopplingen vaccin/autism gått ut senare och tagi tilbaka det. För de hade gjort fel. I så fall finns inte kopplingen...

grubbelgrubbel  :blink:

Vet att det finns 2 trådar igång på ett annat välbekant forum där en viss mycket klok dam uttalar sig. Hojta om du vill ha länkar jag är inte där så ofta längre

elocinave:

Citat från: Fjällmor skrivet 2009.10.14 - 11:04:51
--
Vet att det finns 2 trådar igång på ett annat välbekant forum där en viss mycket klok dam uttalar sig. Hojta om du vill ha länkar jag är inte där så ofta längre
--
Jo, jag har läst dem men med all min LCHF-Erfarenhet samt vad jag har lärt mig ang. "forskningstolkning" samt hur mycket man ska lita på "experter" så hoppas jag INNERLIGT att hon som du menar kommer välbehållen ut ur det hela.
Hon är övertygad på det hon skriver men det är Rössner, Markus och de andra också.
Hon har ju varit med om något hemskt innan (ja, jag läser mycket där också eftersom jag har varit med från början) så jag önskar henne all lycka till!

Sidor: << < (2/3) > >>