Lingon – ett blåbär

Sidor: << < (6/6)

kwidell:

klart vi engagerar oss!.. som Hemul sa.. vi tänker bara på mat!  :lol: :flirting:

låter iof ganska skönt på ett sätt.. att slippa tänka på mat på måndagen!.. men den gången man själv ska laga eländet kan jag tänka mig att det blir etter värre!!  :shock:.. för villken vettig människa, som inte är tvungen av allergier eller liknande.. har Mjölkfritt margarin hemma att använda i matlagning!?  :smack:   :flirting: .. men man får väll offra sig antar jag!  :laugh:.. själv har jag aldrig varigt med om denna sortens luncher... men det låter ganska så trevligt. .. och som du säger så går det ju att undvika de värsta fallgroparna!  :whink:

Lingon:

Ni är söta :nod-yes:

kwidell – man handlar mat, lämnar kvitto till ekonomiavdelningen och får ersättning, och lagar i köket på jobbet. Mjölkfritt margarin finns alltid i kylen på jobbet, precis som det finns kaffe och sånt. Och bortsett från somliga ingredienser så gillar jag luncherna ...

kwidell:

:shock: wow! det låter ju helt okey ju!!  :lol: .. trodde ni var tvugna att laga maten hemma och släpa den till jobbet!  :redface: ..

Sidor: << < (6/6)