Fritös på Lidl

Sidor: (1/4) > >>

hemul:

Har hört att den ska va OK. Priset är det ju ivf. Undras hur stor den är? Ser inte sååå stor ut.

MiaP:

Den är inte så liten tror jag. Jag har en och tycker att den är för stor. Det går åt mycket olja. Så jag använder den inte. Men kommer på att jag såg den i början när jag skulle flytta men inte nu efter flytten. En del saker verkar ha fått vingar.

hemul:

Åhå. Tyckte du den var bra ändå? I så fall är det ju ett bra tillfälle om man behöver en.

Det jag tänkte på innan jag slängde min pyttiga var hur fint och rent istret var när man använt det. Inte en massa grums i som det blir när man frittar i kastrull.

Du kanske slängde din i ett anfall av rationalitet och förträngde det. :clown:

MiaP:

Kommer inte ihåg. Det var länge sen jag använde den. Men jag tror att det blev bra i alla fall.

kwidell:

Den verkar ju inte ha nått lock!  :max-shock: .. stänker ju så man blir tokig då!

min fina runda har lock  :inlove: .. men den e ganska stor också... går åt mycket olja i den.. å andra sidan kan man ju använda oljan många gånger!  :nod-yes: .. man kan behöva sila den genom ett kaffefilter emellanåt.. så man får bort små rester och annat grumms... typ var 10:e gång eller så..  :lol:

Sidor: (1/4) > >>