kwidell presenterar sig :wave:

Sidor: << < (36/38) > >>

Corny:

Citat från: kwidell skrivet 2010.11.04 - 21:11:16
--
:lamo: :clapclap: :rotfl: :ROTFL2: ja det är då så sant det!  :inlove: misstänkte nästan att du hade närmare bekantskap med "problemet"  :flirting:

--
Ohhhjaaa! Jag lever med en fullkomligt dataspelsberoende herre. Men här är det WoW (World of Warcraft) som gäller. Ett tag var det så illa att jag blev tvungen att anpassa måltiderna här hemma efter när det var raider på spelet. För "man måste ju ställa upp för sina kompisar". Så är det. Åtminstone i verkligheten. Men en raid i den virtuella världen?  :crazy: Tack och lov har han bytt taktik nu. Nu för tiden är middagarna viktigare än raiderna, och det är jag mycket glad för! Det gör liksom att saker och ting blir både trevligare och enklare här hemma!  :lol1:

Sorla:

Min syrra och hennes sambo är lika dana bägge två, som tur är. Vissa kvällar är det ingen idé att ringa och dösnacka, för ingen av dem har tid. Då är det raid på WoW som gäller. Den här snutten med Björn Gustavsson är så himla skön. Känner ni igen det hos era män/pojkar? Åtminstone jag känner igen 14-åringen.......  :lmao:

http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM&feature=related

Corny:

:lmao:  :lmao:  :lmao:

kwidell:

:lmao: fullt så illa e det inte hemma ännu... men visst finns det solklara tendenser emellanåt!  :lmao:

idalinda:

Han är bra Björn Gustafsson!

Ungarna garvade ordentligt då när wow-klippet kom ut.

jag landade på youtube för en bra stund bara för att titta mer på honom :thumbsup:

Sidor: << < (36/38) > >>