citrondröm från Finland

Sidor: << < (2/8) > >>

Corny:

Det klart. Tänkte inte på det!  :confused3: Det man inte vet något om suktar man heller inte efter. Vilket innebär att mor i huset kan vräka i sig med gott samvete!  :lol:

idalinda:

Jag finns fortfarande här .... :tongue_wag:,
jo, ungarna älskar kakor, men just den här har alltid bara varit mammas favvo, och jag har fått njuta av den alldeles själv :rolleyes:
Det finns inga ungar hemma just nu, varför skulle ja då börja koka gröt åt dom  :confused3: ?

Men Corny, är det laktosintolerans du har, du vet väl att det finns laktostabletter och med dom kunde vi i alla fall käka vilka mjökprodukter som hälst.
Likaså den laktosfria smören finns i alla fall i willys. Eller är det mjölkprotein du inte tål ?
Jag får inte riktigt grepp  om dig ? :crazy:

Sockrade ananana-blitar med citronsaft på låter inte helt fel i denna värmen, men men... om man räknar kolisar får man räkna rätt långt!

kwidell:

du denna låter inte alls fel!  :dribble: ... måste helt klart undersökas! ... låter lite som en cirtonmarängpaj min mamma gjorde när jag var liten... skillnaden är att där var det ett täcke av maräng över fyllningen!  :dribble: .. 

och Jaaaa hemul! nu e jag på efterrätterna IGEN!  :lmao:

hemul:

Vill du att jag bannar dig från den här avdelningen? För ditt eget bästa alltså.  :cheeky:

kwidell:

:lmao: Nej för sjutton!   vad ska jag då sitta och dreggla över?!  :whistle:

Sidor: << < (2/8) > >>