Spikmatta

Sidor: << < (2/3) > >>

Langhol:

Det beror på hur känslig du är. Jag har den med "långa" piggar och den "river" så skönt. På jobbet har de bägge mattorna men de som provat bägge tycker att spikarna är att föredra före shakti. Har du möjlighet så prova.

Bookia:

Jag har köpt Shakti, får köra med den ett tag, tills jag vant mig. Jag har absolut planer på att köpa den svenska mattan så småningom, den ser riktigt förjävlig ut, lååånga taggar. Ska man lida, ska man väl lida ordentligt.  :thumbsup:

Kusin Vitamin:

Jag köpte shaktimattan i julklapp till mig själv, och jag måste säga att den är beroendeframkallande. Min rygg har blivit bättre och inga fler sömnlösa nätter. :smile:

Corny:

Citat från: Bookia skrivet 2009.06.03 - 20:49:32
--
Jag har köpt Shakti, får köra med den ett tag, tills jag vant mig. Jag har absolut planer på att köpa den svenska mattan så småningom, den ser riktigt förjävlig ut, lååånga taggar. Ska man lida, ska man väl lida ordentligt.  :thumbsup:

--
Har aldrig testat, tyvärr, men har hört att den mattan ska vara grymt bra! Inte för de långa taggarnas skull, utan för att smärtan tydligen är jämnt fördelat till en början. Efter några minuter ska det visst vara underbart skönt att ligga på denna matta. Men, som sagt, det är andras utsago.

kwidell:

är ytterst nyfiken på hur det är att ligga på en sådan spikmatta!.. nån som kan beskriva känslan för en som aldrig provat tro??  :confused3:  det närmsta jag kommigt till en spikmatta.. var en plankbit med en rostig spik i.. som av någon dum anledning bestämde sig för att plantera sig i min rumpa!.. det var Inte skönt.  :cry:  :nonono:

Sidor: << < (2/3) > >>