Spikmatta

Sidor: (1/3) > >>

Bookia:

Jag är nu i slutet på min andra vecka av antiinflammatoriska. Ringde till VC och distriktssköterskan rekommenderade att jag ska testa ipren 3ggr/dag i 2v. Det är ingen idé att träffa läkare innan, han kommer bara rekommendera samma sak.

Första par dagarna funkade ipren jättebra. Jag var praktiskt taget smärtfri. Men smärtan har återkommit sakta men säkert. Nu tar jag 2 ipren under dagen och diklofenak på kvällen, men det verkar inte hjälpa. Jag är satt på kö att få träffa sjukgymnast men de sa att väntetiden är minst 6mån, om man har tur.

Funderar därför på att köpa en spikmatta, den där flugan alla talar sig så varma om. Jag står dock och velar mellan de två varianterna som finns, en svensk spikmatta och shaktispikmatta. Vilken ska man ta måntro?  :blink:

Tina:

Jag har den där shaktismattan och den är jag nöjd med. Kan itne utala mig om den andra.

Bookia:

Då blir det Shakti. Bodystore har extrapris så jag passar på. Tack Tina.  :smile:

anki:

Kan du inte kontakta en privat sjukgymnast, tror dom flesta är kopplade till fk så det inte kostar mera än till vårdcentralens sjukgymnast. Så gjorde jag när jag behövde gå till en sådan.
ANki

Bookia:

Det finns bara en enda här i stan som är kopplad till FK. Jag har ringt flera ggr men det är ingen som svara i tel. Ska prova igen idag.

Sidor: (1/3) > >>